Waar is mijn pakket?
Wanneer je op een doordeweekse dag iets besteld bij ons dan heb je dit normaal gesproken de volgende dag in huis. Wanneer je iets in het weekend besteld kan de levertijd 3 werkdagen zijn. Wacht je al langer dan 3 werkdagen? Neem gerust contact met ons op, dan zoeken we naar een oplossing: info@petfontein.nl
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Je kunt je bestelling retourneren door het modelformulier voor herroeping in te vullen en mee te sturen met je bestelling. Deze kun je vinden op de pagina ‘Retourneren’
Wat is mijn ordernummer?
Bekijk je ordernummer in de orderbevestiging. Die krijg je per mail als je een bestelling plaatst. Vermeld dit ordernummer ook altijd als je een product vooruit betaalt.
Wat als er een onderdeel mist van mijn bestelling?
Onze producten worden afzonderlijk verzonden volgens uw bestelling. Als het bijvoorbeeld artikelen uit twee verschillende magazijnen bevat, zijn er twee leveringen. De rest van de bestelling zal zeker binnenkort aankomen.
Een bestelling kan worden opgedeeld in verschillende pakketten.
Wat als mijn product defect is geleverd?
Een kapot product is nooit leuk, dus we gaan het zo snel mogelijk voor je oplossen. Je kan het defect makkelijk zelf melden via ons mail adres:
info@petfontein.nl met als onderwerp retour en het factuurnummer. Bekijk onze gehele retourneer service op onze pagina ‘Retourneren’
Wat als mijn bezorging vertraagd is?
Op het moment dat je de email van ons hebt gehad dat je pakket verstuurd is dan is het product binnen 3 werkdagen bezorgd bij jouw thuis. Dat is onze belofte en daar kun je op vertrouwen. Gaat het dan nooit mis? Nou ja, bijna nooit. In het uitzonderlijke geval dat het tóch misgaat, gaan we er alles aan doen om jouw pakketje alsnog zo snel mogelijk te bezorgen. Zodra we zien dat het misgaat, nemen we direct contact met je op per mail.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Onze verzendtijden zijn 1 tot 3 werkdagen verzending. Onze verzending is geheel gratis! Let op; het verwerken van de bestelling (48 uur) staat los van de verzendtijd.
Wat is de status van mijn retourzending?
Zodra wij in het magazijn aan de slag gaan met jouw pakket, sturen we je een bevestiging per mail. Het kan voorkomen dat je product is aangekomen in het magazijn volgens de Track & Trace informatie maar dat je nog geen ontvangstbevestiging hebt gekregen. Geen zorgen, het kan tot 48 uur duren voordat we je retour in behandeling nemen. Vervolgens verwerken wij jouw retour. Daarbij houden we zoveel mogelijk rekening met de door jou gewenste oplossing. Ook hiervan houden we je op de hoogte per mail. Heb je je pakketje meer dan 3 dagen geleden teruggestuurd en nog steeds niets gehoord? Neem dan contact op met ons per mail via info@petfontein.nl
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Na het plaatsen van uw bestelling kan deze niet meer gewijzigd worden. Wilt u een product toevoegen dan kunt u deze bij bestellen.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Na het plaatsen van de bestelling kunt u deze annuleren voor dat de bestelling verwerkt is. Als de bestelling al verwerkt is kunt u deze niet meer annuleren.
Mijn iDeal betaling is mislukt?
Ik begrijp dat je betaling niet is gelukt. Heb je via iDEAL betaald en is het geld nog niet afgeschreven? Plaats je bestelling dan opnieuw. Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten. Het kan namelijk tot één uur duren voordat wij betalingen binnen krijgen. Heb je na een uur nog geen bericht en is het geld niet teruggestort? Neem dan even contact op met ons.
Wat is het rekeningnummer van PetFontein?
Ons rekeningnummer is NL21KNAB0401608336. Vermeld bij het betalen altijd je naam en telefoonnummer.
Waarom is mijn creditcard betaling afgewezen?
Is jouw creditcardbetaling afgewezen? Betalingen die zijn verbonden aan een creditcard worden wegens fraudegevoeligheid gecontroleerd. Is jouw betaling onterecht geweigerd? Dan kunnen wij je helaas niet zeggen waarom. Geen zorgen. PetFontein gebruikt geen ‘zwarte lijsten’ van andere bedrijven en zal op zijn beurt deze afgekeurde betaling nooit delen met andere bedrijven. Je bestelling is automatisch geannuleerd en er zal niks worden afgeschreven. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats hem dan opnieuw en kies voor iDEAL of vooruitbetaling. Voor andere vragen over de creditcard weigering kun je contact opnemen met je bank.
Wat is het kvk nummer van PetFontein?
KvK nummer: 77797809
Waar kan ik mijn bestelling terug vinden?
U kunt uw bestelling terug vinden in de mail die wij u gestuurd hebben vlak na de aankoop. Bent u de mail kwijt neem dan contact met ons op en wij zullen u het bestel overzicht opnieuw versturen.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Geen paniek. Wij versturen de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Ben je hem kwijt? Neem dan even contact met ons op en we versturen de factuur per mail.
Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?
De status van je terugbetaling kan je helaas niet nakijken, maar we verzekeren je dat de betaling binnen 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending is uitgevoerd. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met ons.
Wat als mijn factuur niet klopt?
Klopt er iets niet aan je factuur? Wij kunnen nakijken of we dit nog voor je kunnen aanpassen. Een factuur mag binnen de 30 dagen na opmaak aangepast worden. Je krijgt van ons een creditfactuur waardoor je huidige factuur komt te vervallen. Binnen 3 werkdagen ontvang je een nieuwe aangepaste factuur in je mailbox. Neem hiervoor contact op met ons.